Svět knihy

by - května 13, 2017

Dnes jsem se poprvé v životě zúčastnila největšího knihomolského svátku, Světa knihy! Musím říct, že to byla opravdu výborná akce, moc jsem si to užila.
Jediné mínus bylo to, že tam bylo opravdu docela plno. Svým způsobem je to dobře, protože na takovýchto akcích je vidět, že kniha je stále populární. Ale stejně, ty fronty byly naprosto příšerné!!! Překvapilo mě však kolik tam bylo dětí. Opravdu jsem si myslela, že většina školáků už na čtení zcela zapomněla. Takový dojem jsem nabyla díky většině naší třídy. Ano...je opravdu smutné vidět, že i na střední škole se stále najdou jedinci, kteří si den před odevzdáním čtenářského deníku stáhnou obsah knihy z internetu.
Samozřejmě jsem si také udělala radost. Koupila jsem si Fangirl, po které jsem již delší dobu toužila. Mám z ní takovou radost!!!
A teď něco pro fanoušky Harryho Pottera, věděli jste, že 26.června tomu bude 20let od doby kdy byl poprvé na pulty knihkupectví první díl této slavné série? Já ne, tedy...až do dneška. Zjistila jsem to až ve chvíli, kdy jsem spatřila na prostranství před Veletržním palácem děti, které tam s velikým nadšením hrály famfrpál.
Dnešek jsem si vážně užila, škoda jen že veletrh trvá tak krátkou dobu. Ale na druhou stranu, za několik měsíců se mohu těšit na Humbook:)
Ještě něco k fotografii, knihu 'Sundej mi měsíc' jsem totiž nekoupila na Světu knihy, přesto ji však mohu zařadit k dnešním úlovkům. Cestou do Holešovic jsem se totiž zastavila v Levných knihách. Okamžitě mě zaujala svou nádhernou obálkou! Teď to nejspíš vypadá tak, že knihy vybírám podle obálky, ale ne, anotace je totiž také moc zajímavá. A také...stála 19Kč, no nekupte to:))))



You May Also Like

0 Comments