Gabi Café

by - května 12, 2018

Krásnou sobotu! Dnes bych vám zase ráda poreferovala o jedné z mých nejoblíbenějších kaváren. Tentokrát to však nebude nic pro obyvatele Prahy, Gabi Café se totiž nachází v Říčanech. Kdybyste však někdy plánovali výlet do tohoto města, nezapomeňte do svého plánu zahrnout i tento podnik. Věřte mi, nebudete litovat.

Na tuto kavárnu jsme s maminkou narazily úplnou náhodou. Jely jsme si totiž do Říčan vyzvednout nové pasy. Jenomže tam nám řekli, že si na ně musíme ještě nějakou dobu počkat. Tak jsme se chtěly jít projít. Když jsme ale vyšly před Obecní úřad, spatřily jsme Gabi Café. Pamatuji si, že ten den jsem si objednala matcha cappuccino a višňový koláč. Ano, na takové detaily mám opravu paměť. Důležité je však to, že už v ten den jsem věděla, že to bude jedna z mých nejoblíbenějších kavárniček vůbec.



Pravý impulz k napsání tohoto článku jsem však dostala toto pondělí, kdy jsme v Gabi Café opět nalezly útočiště. Ani po těch dvou letech se tam nic nezměnilo. To je však dobře, není tam totiž co měnit. Byl to úžasný podnik už v době, kdy jsme jej navštívily poprvé.

Co se týče obsluhy, milejší slečny jsem za barovým pultem snad nikdy nepotkala. Snad je to tím, že jsou Říčany oproti Praze "malé město"? Nevím. Každopádně myslím, že nikdo z nás nenavštěvuje kavárny kvůli baristům (i když je jejich úsměv příjemnou třešničkou na dortu). Spíše kvůli kávě, že? Tak to vás Gabi Café také rozhodně nezklame. A co víc! Podle mě je jejich káva přímo lahodná!


Také tak milujete sladké? No tak to vám pak vřele doporučuji jejich roládu. A nebo víte co? Prostě zavřete oči a na něco ukažte, nikdy nemůžete šlápnout vedle. Ach, už jen z těch fotek se mi začínají sbíhat sliny!


A vy? Znáte Gabi Café? Nebo máte jiný oblíbený podnik? Pište do komentářů, moc ráda se od vás inspiruji!


Loučí se s vámi vaše (momentálně velmi hladová)

You May Also Like

2 Comments

  1. Kaviareň vyzerá super, celé prostredie aj tá roláda :) keby ju mám v okolí, určite by som tam chodila :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat