Paříž (den 4.)

by - září 24, 2017

Krásné ráno! Dnes bych vám moc ráda představila náš čtvrtý den v Paříži. Musím říci, že včera se mi opravdu splnily mé dětské sny- navštívila jsem Disneyland!!!


Doprava
Linky RER (nečekaně).

Park
Dokonale propracované atrakce! Opravdu super! Paní u pokladny nás však trochu naštvala. Na stránkách totiž píší, že se za vstup platí méně, ale u pokladny nám naúčtovala o téměř 30 euro víc!!! A když jsme jí ukázali, že na stránkách to mají napsané jinak, řekla nám, že prý to tak je, ale jen když si lístek koupíte předem. Ale to tam prostě nikde nepsali, takže na to si dávejte pozor!

Stojí za to navštívit
1.Určitě závěrečný ohňostroj! To byla opravdu nádhera! Škoda, že sem nemohu dát video...
2. Space mountain. To je opravdu ta nejlepší horská dráha, na které jsem kdy byla!
3. Máte rádi princezny? Pokud ano, určitě nezapomeňte navštívit jejich vystoupení.
4. Strašidelný dům. Ale nebojte se, je to spíš taková legrace. Ale je to opravdu dokonale propracované. Dokonce tam byla chvíle, kdy nás zavřeli do kulaté místnosti a spustili nás do podzemí.
5. Big Thunder Mountain, to nás opravdu překvapilo. Byla to horská dráha, na kterou jsme čekali asi půl hodiny!!!

Opravdu moc se mi tam líbilo! Moc ráda bych si to někdy zopakovala. Jediné mínus bylo to, že byla zavřená horská dráha Indiana Jonase. Ale to nevadí, bylo tam tolik dalších věcí!!!



You May Also Like

1 Comments

  1. Já jsem v Disneylandu byla jako malá, takže už si toho moc nepamatuju :/ Ale doufám, že se tam ještě někdy podívám...

    OdpovědětVymazat