Paříž (den 5.)

by - září 24, 2017

Krásný večer! Dnes bych vám ráda představila náš pátý den v Paříži! Omlouvám se, že píši s takovým zpožděním, ale byla jsem hrozně unavená. Proto dnes vychází dva články.

Ráno/odpoledne
Napsala jsem to takhle, protože jsme vstávali poměrně pozdě. Takže to bylo asi takhle: udělali jsme si snídani a pak jsme vyrazili do krámu, protože jsme si chtěli udělat těstoviny s kečupem a neměli jsme kečup. Po obědě jsme sedli do autobusu a jeli jsme do centra. Konkrétně do Louvru.


A kam jsme zamířili jako první? K Moně Lise (samozřejmě). Všichni říkají, že je zklamala, ale mě ne. Já jsem si ji ani nepředstavovala nějak zvlášť velikou.
Jedna věc mě tam ale překvapila. Myslela jsem si totiž, že Louvre se zaměřuje hlavně na obrazy, ale není tomu tak. Mají tam úžasnou expozici, která nám má přiblížit život královské rodiny. A nejen to! Zaujala mě také například výstava, která byla zaměřená na umění starověkého Egypta.

Večer
Po Louvru jsme zamířili na Champs-Élysées. Tam jsme si dali večeři (výborný hamburger) a pak jsme se vydali k Vítěznému oblouku. Překvapila mě jeho velikost, z dálky tak obrovský nevypadal...

Doprava
A jelikož se nám to všechno tak trochu protáhlo, jeli jsme domů nočními linkami. Řeknu vám, že to byla opravdu zábava. Tady to totiž funguje tak, že autobusy jezdí ve francouzský čas, což znamená o dvacet minut později. Tak k čemu ty jízdní řády potom jsou??? To je tu nemusí mít. Tak že to nakonec dopadlo tak, že jsme přijeli domů asi v jednu hodinu v noci...

You May Also Like

0 Comments