Považujete se za geeka?

by - září 02, 2017


Krásné odpoledne! Považujete se za geeka? Já sebe ano. Důležité je vysvětlit (těm co nevědí) výzam tohoto slova. Tento výraz si totiž můžeme vykládat hned několika způsoby. Ten, který mám myslím já nám říká, že pokud je někdo geek, je to člověk, který je velmi zapálený pro nějakou věc. Z mého pohledu to může být například literatura. Nebo Game of Thrones.

Jak se podle mě pozná geek?
Neustále si žije ve svém světě. Nezajímá ho reálný život, ale například nová série oblíbeného seriálu.

Těžko si hledá reálné kamarády.
Ano, i to je podle mě pravda. Tedy, těžko si hledá kamarády mezi lidmi, kteří nejsou pro danou věc stejně zapálení. Ostatní mu totiž nerozumí a připadá jim jako podivín. To je podle mě náš největší problém... Ale zase na druhou stranu, já zase tolik nestrádám, protože je poměrně dost lidí, kteří jsou stejně zabraní do mých oblíbených témat! A pak je strašně super, když s nimi člověk vidí, protože mé pocit, že zase není až tak sám. Navíc máme přece spoustu přátel z knih, ne?

Třídní podivín?
To velmi úzce souvisí s předešlým bodem. Většina z nás má totiž velmi vyhraněné zájmy (jak jste již jistě pochopili), ale u nás ve třídě se naštěstí najdou i tací lidé, kteří jsou na tom s oblíbeností u ostatních asi tak jako já. Nejlepší na tom ale je to, že mě ta "normální" část naší třídy vůbec nezajímá.

Úzce spojeno se snílkem?
Myslím si, že to je taky pravda. Také chodím s hlavou v oblacích a stále čekám, že se najde ve vesmíru nějaká planeta, kde žijí čarodějové, elfové atd. No nebylo by to snad super?

Jaká postava byste byl v...
Spousta z nás si hodně dělá testy tohoto typu. Víte co myslím? Například TOHLE. Mimochodem, pokud jste fanoušci Game of Thrones, určitě si tenhle test zkuste a pak mi napište, co vám vyšlo. A nebo zkuste TENTO. Jen tak pro zajímavost, v prvním testu mi vyšlo, že bych byla Arya Stark a v tom druhém, že by byla mojí spřízněnou duší lady Melisandra. No...nevím jestli je to dobře...

Je to snad špatně?
Máte ten pocit? Ne. Každý jsme jiný a nebylo by spravedlivé, kdybychom se kvůli tomu navzájem soudili.

Děkuji vám za přečtení tohoto článku. Doufám, že se mezi vámi najde někdo, kdo to má nastavené podobně. Jsou to pouze moje názory, ale budu ráda, když mi dáte třeba nějakou zpětnou vazbu.

You May Also Like

1 Comments

  1. Super článek! :) Úplně se vidím :D Na druhou stranu je fajn, že takových lidí přibývá, takže už zas tak velký exot nejsem :D
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat