Hodit si nohy nahoru je fajn...

by - listopadu 23, 2017



Krásný večer! Ano, sednout si a nic nedělat je opravdu super. Tedy, nic nedělat...maximálně tak sáhnout po knize:)

Problém je ale v tom, že ve dnešní uspěchané době to není zase až tak jednoduché. Mám pocit, že většina z nás nepřemýšlí o tom, že si doma uděláme čaj a naložíme se do vany. Většinou nepřemýšlíme o zasloužené relaxaci. Ne, hlavou nám běhají myšlenky na domácí úkoly, testy a na to, co zkrátka udělat musíme. Ale proč?

Jistě, já chápu, že občas je trocha stresu prostě nezbytná. Z vlastní zkušenosti totiž vím, že bych bez toho asi nic moc neudělala. Prostě nejsem až tak vzorný student... Ale zpět ke stresu! Chtěla jsem jen říci, že to přece nemáme zapotřebí. Nebo vy jste snad rádi vynervovaní?

Jste student? Nebo školák? Jestliže ano, určitě se mnou sdílíte názor, že škola na nás vyvíjí veliký tlak. Ale je jen na vás, jak se s ním vyrovnáte. Já jsem studentkou třetího ročníku pražského gymnázia. Celý prvák a druhák jsem řešila známky. Teď se ve mě ale něco zlomilo. Ne že bych studium úplně hodila za hlavu, ale prostě jsem trochu povolila. A zjišťuji, že je to mnohem lepší. Život totiž není jen o tom, co se naučíte ve škole. Život je o chutích, přátelích a hlavně ZÁŽITCÍCH. Vím, že tohle je ohrané tvrzení, ale je to tak. Udělejme to TEĎ! Jsme mladí, kdy jindy budeme mít takovou šanci.

Neberte tento článek tak, že bych vás chtěla nabádat k lajdáctví. To ne! Já jsem teď v pozici, kdy si musím vybrat vysokou školu. Jsem toho názoru, že vybrat si dobrou školu je důležitá věc. A pak jde samozřejmě o to, abyste se tam udrželi. Jen mám pocit, že by se to nemělo zase až tak hrotit.

Moje tipy:

1)Základem všeho je dobrá snídaně.
To je podle mě jedna z nejdůležitějších věcí. Dobrá snídaně je prostě něco, co vás nastartuje. Já mám třeba nejraději ovesnou kaši. Nejlepší je, když ve škole začínáme třeba až v deset. To mám totiž pak na své ranní snídaňové požitkářství spoustu času!

2) Každý den si udělejte čas na kávu/čaj a dobrou knihu.
Já tohle dělám docela běžně. Člověk prostě někdy potřebuje ten zasloužený odpočinek.

3) Jezte čokoládu:)
Tohle je samozřejmě myšleno s nadsázkou. Ale vlastně proč ne? Proč bychom se čas od času neměli odměnit nějakou tou sladkostí? Ale neměli bychom to moc přehánět.

4) Choďte ven!
Ano! Běžte ven a něco zažijte! Vždyť přece potřebujeme nějakou zábavu! A zkušenosti! Ty chcete získat kde, ve škole? 

Já jsem vám v tomhle článku chtěla říci pouze to, že bychom se měli víc uvolnit. Nehroutit se před každou zkouškou. Důležitá je hlavně jedna věc: dělat na sto procent to, co vás baví a naplňuje.


You May Also Like

0 Comments