Moji oblíbenci za měsíc leden

by - ledna 28, 2018

Všem přeji krásný den! V tomto článku bych vám moc ráda ukázala několik věcí, které jsem si v lednu moc oblíbila. Pokud máte s některým z těchto produktů jakoukoli zkušenost, budu moc ráda, když se o ni podělíte v komentářích.

1) Batoh Herschel

O Vánocích jsem pod stromečkem našla placatý a podlouhlý balíček. Když jsem ho rozbalila, zjistila jsem, že mi Ježíšek přinesl tolik chtěný batoh od značky Herschel. Říkám, že jsem jej dostala k Vánocům, ale řadím jej do oblíbenců za leden, protože jsem jej začala plně využívat až se začátkem nového roku - jako školní tašku. Ale nejen to! Batoh se skvěle hodí na nošení učebnic, ale také například do města. Já osobně jej teď užívám mnohem více než kabelku, protože do něj s přehledem sbalím vše co potřebuji.



2) Lesk KIKO

Abych řekla pravdu, nejsem žádný expert na líčidla, takže se nepouštím do žádného experimentování. Popravdě řečeno, vsázím spíše na přirozený vzhled. Tento měsíc jsem si tedy nejvíce oblíbila téměř bezbarvý lesk od značky KIKO. Za velikou výhodu považuji také to, že když ho mám trochu rozmazaný, není to vidět. A to se o rtěnkách říci nedá.


3) LP (Laura Pergolizzi)

LP je momentálně mou nejoblíbenější zpěvačkou vůbec! Pokud ji naznáte (což je podle mě téměř nemožné), pusťte si TUTO písničku. Myslím, že už jste ji slyšeli minimálně stokrát, ale nevíte, že její autorkou je právě LP.

Jen je škoda, že jsem ji objevila až po festivalu Colours of Ostrava, který minulý rok Laura Pergolizzi navštívila. Jinak bych si tam totiž určitě udělala výlet.

4) Spotify

Nejspíš to teď vypadá, jako kdybych snad nežila, ale já jsem tuto aplikaci objevila opravdu až teď. Nemyslím to tak, že bych o ní snad nevěděla. Jen jsem si říkala, že ji prostě nepotřebuji. Jenomže pak mi došlo, že skladby v mém telefonu zoufale potřebují osvětu. Řekla jsem si tedy, že za zkoušku nic nedám. Zpětně musím říci, že nechápu proč jsem se tomu tak dlouho bránila.


5) Seriál Taková moderní rodinka

Tenhle seriál sleduji už nějakou dobu, ale napadlo mě, že bych to zde mohla zmínit. Mezi lidmi totiž není zase tolik známý, což je veliká škoda, protože je to podle mě minimálně stejně vtipné jako Teorie velkého třesku. Abych vás trochu uvedla do děje - jde o příběhy jedné dost různorodé rodiny. Mohu vám zaručit, že se u toho rozhodně nebudete nudit, protože jsou nám zde ukázány situace, které v reálném životě opravdu můžeme zažít.

Doufám, že se vám dnešní článek líbil. A co vy? Máte za tento měsíc nějaké nové oblíbené produkty? Pokud ano, budu moc ráda, když se o ně podělíte v komentářích.





You May Also Like

6 Comments

  1. Na Takovou moderni rodinku koukam vzdycky, kdyz jsem nemocna xD a ten batoh je libovej!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jinak za mne top of the january - nebyly to veci jako spis momenty - maturitak, film Loving Vincent (doporucuju!), appasionata (videna 3x,jelikoz pracuji v o2) nebo treba cetba Reportaze psane na opratce. Hodne silny. Nicmene na unor mam mnohem vic planu a doufam, ze se vyvedou! I Tobe preju krasnej unor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je snad ještě lepší! Taky přeji krásný únor😁

      Vymazat
  3. Haha, spotify je prostě all time favourite! :D :) Mým největším oblíbencem za leden bylo kafe s mandlovým mlíkem - bez toho bych totiž tohle testový období nepřežila! :D A jinak super článek, těším se na další! :)
    www.apreschic.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kafe s mandlovým mlékem? To zní skvěle! To musím zkusit! Děkuji za milý komentář:)

      Vymazat
  4. Ten batoh vypadá vážně skvěle a moc prakticky :) Taky by se rychle stal mým oblíbencem :)

    OdpovědětVymazat