O ničem a zároveň o všem

by - března 25, 2018


Krásný víkend! Musím vám říci, že tento týden je opravdu příšerný. Nejen kvůli neskutečnému množství učení, ale hlavně kvůli mému celkovému rozpoložení. V poslední době totiž nemám absolutně na nic náladu. A jak vás jistě napadlo už při přečtení nadpisu - inspirace mi také chybí. Ale jsem si jistá, že se všichni občas takhle "zasekneme". To však dneškem musí skončit!

Když jsem totiž otevřela počítač, řekla jsem si, že chci napsat článek, protože na to prostě mám náladu. Jenomže pak mi došlo, že vlastně vůbec nevím o čem bych vám dnes mohla povědět. A pak mě napadlo, že vlastně může být o ničem a zároveň úplně o všem.

Jako první bych vám asi mohla vyjevit náplň tohoto víkendu. Práce. Sobota i neděle od 13:00 - neurčito. Nuda. Ale musím říci, že na to, že jsem včera měla tak málo času, stihla jsem toho docela dost. Například změnit design blogu. Tak doufám, že se vám líbí.


Jak jsem vlastně získala inspiraci k napsání tohoto článku?
Viděla jsem totiž rozhovor s jedním textařem, který říkal, že když nemá dost dobré téma pro svou píseň, píše prostě o tom, že neví o čem psát. A tak jsem si řekla, že to zkusím také. Ale je mi samozřejmě jasné, že poslouchat o ničem je pravděpodobně daleko zajímavější než článek.

Pro mě je to každopádně zábava. Ráda totiž píši články, ve kterých vám mohu vylévat své srdce. Připadá totiž, že si mnohem lépe utřídím své myšlenky. Jak to máte vy?

Jak získat inspiraci zpět? 
Celkem jednoduše (i když ě to v tomto případě moc nepomohlo). Prostě jděte ven! Pusťte si oblíbenou písničku! Jděte ven s kamarády! Uvařte si kávu! Jednoduše dělejte to, co vás baví! A nebo víte co? Prostě o tom napište!




Moje máma to vystihla docela přesně - dnes se mi nechce dělat vůbec nic. Ale já bohužel musím do práce, takže polehávání s knihou mohu pouze zamávat. Jedinou naději mi poskytuje myšlenka, že dnes možná půjdu z práce dříve.

Doufám, že vás tenhle článek neodradil. V příštím týdnu se totiž můžete těšit na další raport z nějaké kavárny. Mimochodem, nemáte náhodou tip na kavárnu na Praze 4? Pokud ano, pište do komentářů!

A jak trávíte víkend vy?  Líbí se vám podobné typy článků?



Loučí se s vámi vaše lehce znuděná a unavená


You May Also Like

1 Comments

  1. Nahodou to je zajimavy, mohla bys delat treba tydenni shrnuti. Ja co si pisu denik, tak mam mnohem lepsi poneti o tom, co se vubec deje a co treba musim udelat. Navic ke cteni mi to mnohsy prijde i zajimavejsi, nez treba nejaka propracovana recenze :)

    OdpovědětVymazat