Moje neobvyklá sobota

by - června 02, 2018


Všem vám přeji krásnou neděli! Tak už se nám konečně blíží léto. Respektive už opravdu stojí na prahu. Buďme za to rádi! Přináší sebou totiž nejen prázdniny, teplo a sluneční paprsky, ale také spoustu krásných dní. A práv jeden takový bych vám v tomto článku chtěla popsat. Takže se pěkně uvelebte a pokračujte ve čtení!

Včerejší den jsem začala během. Už to byl celkem slušný začátek dne. Podařilo se mi totiž zaběhnout rekord letošního roku - celých 9,09km!

Následující dvě hodiny už nebyly tak zajímavé, jela jsem si totiž na Chodov zařídit něco kvůli nové brigádě. Budu teď totiž prodávat makronky, takže jsem byla na zaučení. Poté jsem si byla vyzvednout opravené brýle, což je mimochodem také věc která mě velmi potěšila. Myslela jsem si totiž, že si budu muset koupit úplně nové.


Uznávám, že předešlý odstavec se vám mohl zdát nudný. Pokud jste se jím však prokousali až sem, mohu vám slíbit, že teď přijde ta zábavnější část. Po pochůzkách jsem se totiž vydala do za zbytkem rodiny Werichovy vily. Musím říci, že to je vážně nádherná budova! Opravdu to tam vypadá tak, jako kdyby si slavný herec jen na chvilinku někam odskočil. Mimo jiné je v rámci budovy také úžasná kavárna, kterou určitě stojí za to navštívit.


Tady ale nekončíme! Pak nás totiž napadlo, že bychom se mohli trochu projet po Vltavě. A tak jsme si půjčili šlapadlo - obrovskou plastovou labuť. Přiznám se, že jsem měla chuť sestru tak trochu vysadit. Ke šlapání se hrnula jako divá, ale pak to celé nechala na mně! Když jsme pak vystoupili, myslela jsem si, že mi upadnou nohy. Měla jsem v nich takové křeče! Ale co, zase jsem trochu nabrala svaly.


No a když jsme si tak projížděli kolem Střeleckého ostrova, zjistili jsme, že se tam pořádá nějaký (myslím) rockový festival. To jsme si nemohli nechat ujít! Takže jsme se tam po vrácení šlapadla samozřejmě šli podívat. Bylo to moc příjemné. Dobrá hudba a k tomu to úžasné posezení! Co vám budu vykládat, prostě letní pohodička! A já už se těším, že si to příští víkend zopakuji!

Za včerejšek jsem nachodila něco kolem 21 000 kroků, což se mi zdá docela dost. Pohyb je ale zdravý. Navíc to opravdu stálo za to!

Loučí se s vámi vaše uchozená



You May Also Like

0 Comments