Tolkien TAG

by - září 17, 2017

Krásné odpoledne! Dnes jsem pro vás opět připravila takový malý TAG. Budu moc ráda, když se zúčastníte, ale pokud jej doopravdy použijete, zmiňte prosím můj blog.
Tak jdeme na to!
A nezapomeňte si k tomu pustit tento úžasný soundtrack!


1. Kterou z Tolkienových knih máte nejraději?
Hahaha, sama sobě jsem položila takhle těžkou otázku! Nevím, nejsem si jistá... Připadá mi, že každý z jeho příběhů má něco do sebe, takže je podle mě téměř nemožné vybrat si mezi nimi jen jeden. Ale pokud bych si měla vybrat, byl by to nejspíš Pán prstenů.

2. Bilbo vs. Frodo?
Určitě Bilbo! V minulé odpovědi jsem zmínila, že bych si raději vybrala Pána prstenů, ale to šlo o příběh. Co se týče postav, vybrala bych si Bilba, protože Froda prostě jednoduše nemám ráda.

3. Ke kterému národy byste chtěli patřit?
TADY najdete test, podle kterého patřím do národa trpaslíků, já sama bych ale chtěla spíše patřit k elfům.
4. Kterou vedlejší postavu z Pána prstenů máte nejraději?
Určitě Sama. I když toho bych možná ani neoznačovala jako vedlejší postavu, ale jako jednu z hlavních postav... Co myslíte?

5. Oblíbená postava?
Galadriel, Legolas a Bilbo.


6. Oblíbené místo?
Lothlórien.

7. Nejneoblíbenější postava?
V Hobitovi takovou postavu nemám, ale co se týče Pána prstenů, mojí nejméně oblíbenou postavou je Frodo.

8. Oblíbený národ?
Určitě elfové? A hobiti, samozřejmě:)

9. Proč?
Nevím, asi proto, že mi prostě připadají moudří. Také se mi líbí, že se do ničeho moc nepletou. Vytvářejí si svůj vlastní svět. Tedy alespoň takhle to vidím já.
Co se týče hobitů, jsou mi sympatičtí, protože se prostě podobají lidem. Navíc jsou to velmi milá stvoření!

10. Oblíbený díl Pána prstenů?
Společenstvo prstenu. Líbí se mi totiž, že v této knize je společenstvo stále pohromadě.


11. Kdybyste byli Bilbo, jak byste zareagovali v situaci, kdy se vám ve vaší noře ocitne dvanáct trpaslíků a jeden čaroděj?
No, tak to opravdu nevím. Asi bych se je snažila co nejdříve vyprovodit. Mám totiž ráda svůj klid. Navíc by mě iritoval ten neskutečný nepořádek. Pro některé: ANO, i mě.

12. Boromir vs. Faramir?
Faramir. Je mi prostě celkově sympatičtější. Navíc je mi ho i líto, protože ho jeho otec nemá rád. Nebo alespoň ne tak, jako Boromira.


13. Máte rádi Éowyn?
Ano, Éowyn mám moc ráda. Vlastně mám pocit, že je to jedna z nejstatečnějších postav z celého Pána prstenů. Přirovnala bych ji k Brienne z Game of Thrones.

14. Arwen vs. Éowyn?
Abych se přiznala, Arwen nemám moc ráda. Nevím čím to je... Být Aragornem, prostě si vyberu Éowyn.

15. S čím byste bojoval nejraději? Na výběr je luk, meč, sekera.
No...nejraději bych samozřejmě nebojovala vůbec, ale když už, sáhla bych po luku.

16. Tři věci, které byste si sbalili na dobrodružnou výpravu?
To je jednoduché! Určitě bych si sbalila něco k jídlu, flašku na vodu a knihu. Nesmějte se, co když někde budu mít dlouhou chvíli? Já jsem totiž ten typ člověka, který si knihu nese i do samoobsluhy...

17. Kdybyste potřebovali radu (ohledně čehokoliv), za kým byste šli?
Zde je důležité říci jednu věc, elfové jsou sice moudří, ale nikdy vám nedají přímou odpověď (tak se to píše v knize), takže bych kupodivu nešla za Galadriel. Zvolila bych spíše Gandalfa.


18. Schvalujete Tauriel?
Já ano. Vím, že někteří z vás by mi teď nejraději napsali nějaký nerudný komentář ve smyslu, že to přece není postava, kterou vytvořil Tolkien! Ano, máte pravdu, ale já jsem první viděla film (Hobita), takže jsem ani nevěděla, že tam být nemá.


19. Líbí se vám filmové zpracování?
Ano, Pán prstenů se mi líbí moc. Ale co se týče Hobita, měla bych určité výhrady.

20. Chtěli byste navštívit místa, kde se filmy natáčely?
Určitě, moc bych chtěla letět na Nový Zéland.

A to by bylo pro tenhle TAG asi všechno. Budu moc ráda, když se zapojíte!
A ještě jedna věc, 21.9. to totiž bude již 80 let od prvního vydání Hobita, takže to nezapomeňte nějak oslavit:)))


You May Also Like

0 Comments