Mrkvový koláč s tvarohem

by - května 21, 2017

Dobrý večer! Nevím jestli jsem jediný žijící člověk, kterému NIKDY nechutná to, co si sám upeče nebo uvaří- máte to tak taky? Nejspíš ne. Ale dnes nastalo veliké překvapení! Upekla jsem mrkvový koláč s tvarohem a je tak dobrý, že se s vámi MUSÍM podělit o recept! Teď to možná zní tak, že se snažím vychválit svoje "kuchařské umění" až do nebe, ale tak to ve skutečnosti vůbec není myšleno, já opravdu obvykle své výtvory nejím.

Těsto:
  • 60g ovesných vloček
  • 250g jemně nastrouhané mrkve
  • 2 vajíčka
  • 1 banán
  • 1 lžička prášku do pečiva
  • 1 lžička skořice
  • 5 lžic medu
Tvarohová poleva:
  • 250g odtučněného tvarohu
  • 60g bílého jogurtu
  • 5 lžic medu
  • kokos
1. Nejprve si rozklepneme vajíčka, oddělíme žloutky a z bílků ušleháme sníh.
2. Ve vedlejší míse smícháme vločky, mrkev, rozmačkaný banán, skořici, med a prášek do pečiva.
3. Do připravené směsi postupně přidáváme sníh.
4. Těsto vlijeme do vymazané formy.
5. Pečeme v předehřáté troubě (na 180 stupňů) přibližně 25-35min.
6. Smícháme bílý jogurt, tvaroh a med.
7. Polevu natřeme na upečené těsto, posypeme kokosem a necháme ztuhnout v lednici.
poznámka: Jako ozdobu můžeme použít téměř cokoliv, já jsem použila borůvky.

Doufám, že jste vše pochopili. Pokud se rozhodnete upéci si tento koláč, určitě mi napište do komentářů nějakou zpětnou vazbu.
Dobrou chuť!:)


You May Also Like

0 Comments