Nenechám tě odejít

by - května 31, 2019

Autor: Chevy Stevens
Rok vydání: 2019
Nakladatelství: Ocelot
Žánr: thriller

Obsah
Před jedenácti lety se podařilo Linsdey, ženě, která byla dlouhá léta omezována svým násilnickým manželem, společně s dcerou Sophií uprchnout. Celá situace tehdy vyvrcholila ve chvíli, kdy její muž v opilosti způsobil smrtelnou nehodu. Jenomže to nebylo vše, v jeho kufru byla totiž nalezena zbraň a on přiznal, že chtěl svou ženu zabít. A tak byl odsouzen na jedenáct let vězení, což jeho manželce a dceři konečně poskytlo zasloužená léta klidu. Linsdey tedy začíná podnikat a zřizuje pro Sophii nový domov. A když už to vypadá, že by jejich život mohl být poklidný, je Andrew propuštěn. V té době se však Linsdey začínají dít příšerné věci - otrávení psa, napadení přítele. Myslí si, že za tím vším stojí její exmanžel, ale on tvrdí, že se změnil. Je její domněnka oprávněná? Nebo je viníkem někdo jiný?

Můj názor
NIKDY VÍC. ŠKODA PAPÍRU. NEJHORŠÍ KNIHA, KTEROU JSEM KDY ČETLA. Toť shrnutí. Knihu jsem získala v rámci spolupráce, jsem tedy velmi ráda, že jsem za ni neutratila ani korunu. Abych řekla pravdu, nechápu, že něco takového mohlo získat 94% na Databázi knih, které běžně bezvýhradně důvěřuji. Asi bych měla svůj postoj k této stránce poněkud přehodnotit.
Začnu tím, co mi vadilo úplně nejvíc - velké množství překlepů a stylistických chyb. Ukažte mi prosím knihu, kde přímá řeč postavy pokračuje do druhého odstavce! Další věcí je naprosto směšná větná stavba. Připadalo mi, jako kdyby byla kniha psána pětiletým dítětem. I když takové dílo by bylo pravděpodobně po všech stránkách kvalitnější. Příklad věty, která mě VÁŽNĚ "pobavila" - "Nejradši bych mu vrazila klíče do očí a bodala, až by se na mě nemohl dívat." Kvalitu posuďte sami..
Co se týče postav, jejich popis je naprosto nedostatečný. Navíc jednají předvídatelně, což je u thrilleru docela problém. KNIHU ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!!

Hodnocení: 1*/10*

Vaše



You May Also Like

0 Comments