5 důvodů, proč si založit blog

by - února 27, 2018

Krásné odpoledne! Dnes ráno jsem zjistila velmi zajímavou věc - 21.5. bude můj blog slavit 1 rok! Vím, tohle datum je ještě poměrně dost daleko, ale musím se nějakým způsobem pochlubit, protože jsem opravdu nečekala, že mi to vydrží tak dlouho. Mimo jiné jsem také začala přemýšlet, že bych pro vás na tuto počest mohla vyhlásit nějakou soutěž. Ale to ještě musím promyslet.

V tomto článku jsem se s vámi každopádně chtěla podělit o pár důvodů proč jsem založila tuto stránku. Zajímá vás to? No tak se prosím pohodlně usaďte a pokračujte ve čtení!

1) Psát, psát a psát
    • Od malička jsem se chtěla stát spisovatelkou. Je to hlavně tím, že co si pamatuji, rodiče nám vždy před spaním četli. A úplně nejvíc jsem milovala, když mi můj tatínek předčítal Harryho Pottera! Tohle rozhodně dalo základ mým spisovatelským ambicím, které se samozřejmě začaly rozvíjet krátce po tom, co jsem se naučila psát. ZDE naleznete mou historicky první ucelenou povídku! Ale postupem času se mé priority samozřejmě změnily, takže jsem si řekla, že blog by mohl být docela zajímavou alternativou.
2) Vykřičet své názory
    • To je podle mě jedním z těch nejdůležitějších důvodů. Na svém blogu se totiž (téměř) vůbec nemusím omezovat. NIKDO mi mé mínění nemůže vytknout. A pokud to přece udělá, nevadí to. I kdyby mi někdo napsal do komentářů, že můj blog je špatný, mávnu nad tím rukou. Připadám si totiž takřka nedotknutelná.
3) Ráda za sebou vidím odvedenou práci
    • Mám ráda, když za sebou vidím odvedenou práci. A obzvlášť na svém blogu. Raduji se z toho, že se mi podařilo blog dovést do takové míry, že jsem s ním já sama spokojená. Dokonce občas jej občas jen tak otevřu a raduji se z toho, že vše dobře funguje.
4) Je to něco jako váš deník
    • Ano. S tím rozdílem, že je to veřejný deník. Každopádně je ale moc příjemné, že si své články můžete zpětně pročíst. Díky tomu se máte možnost se alespoň na chvilku vrátit v čase.
5) A snad někoho inspiruji...
    • A nebo také ne. Ale to nevadí! Pro mě je důležité to, že je možné, že z mého blogu MOŽNÁ někdo odchází inspirován a motivován.

Blogování mě samozřejmě neskutečně baví. Na druhou stranu je to však věc, která (kromě školy) teď zabírá nejvíce mého času. Chci však říci, že i kdyby můj blog nikdo nečetl, stejně jej povedu, protože je to momentálně jeden z mých velkých koníčků. A také proto, že mě prostě neskutečně baví posouvat tuto stránku stále na vyšší a vyšší úroveň. Prostě se stále překonávat!

A co vy? Máte blog? Z jakého důvodu jej vedete vy? Nebo snad uvažujete o založení? Pokud ano, rozhodně to udělejte!

Loučí se s vámi vaše

You May Also Like

8 Comments

  1. Krásný článek, také to nutkání vykřičet své názory mám občas taky. A blog je ideální způsob, jak své myšlenky a zážitky sdílet.
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji:)Myslím si, že o tom to přesně je! Sdílet své názory a pocity! Mimochodem, máš nádherný blog:)))

      Vymazat
  2. A hele ja si ty tvoje clanky ctu moc rada! :) A tyjo ja mela pocit, ze blogujes treba od listopadu, to uz to tak uteklo?! :o
    Jinak prosimte jak jsem ti rikala, ze jsem jako mala naky blog taky psala, tak tady se muzes zasmat: http://strasidelnyhalloweensky.blog.cz/ Ja se docela chlamu xD A tady je jeste jeden: http://svetlomeziptaky.blog.cz/rubrika/fantasmagory docela jsem to rozjizdela, koukam, ale je to fakt moc moc moc spatny xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Dívala jsem se na ten tvůj blog a musím říci, že můj úplně první blog byl ještě horší:D Takže chci jen zdůraznit, že tvůj blog není ani zdaleka tak hrozný.

      Vymazat
  3. Skvělý článek :) Přesně z těchto důvodů jsem si svůj blog založila :) Abych si mohla utřídit myšlenky, mít něco jako svůj deník a snad i inspirovat lidi :) blogování je jednoduše radost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moje důvody byly hodně podobné :-) nejhezčí je ten pohled zpět, co všechno skvělého se dělo, když má člověk splín. Anebo jen jako vzpomínku :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda, že jsi blog založila, miluju ho číst, takže s nulovými čtenáři nepočítej :D
    Jinak mám taky blog a vykřičet své myšlenky je opravdu super, zrovna včera vyšel článek s tématem, které mám prostě potřebu šířit :)

    tripsandweekendactivities.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji za milý komentář. Tvůj blog je naprosto super, moc ráda jej čtu❤️

      Vymazat