Můj (ne)normální víkend aneb návštěva Coffe Corner Bakery

by - března 06, 2018



Krásný den! Tak je tady zase středa, což znamená přelom týdne. Spousta z nás si říká: "Konečně!" Znamená to totiž, že už si můžeme pomalu dělat plány na víkend. A víte co? Pokud jste také takoví kavárenští povaleči, mám pro vás naprosto úžasný tip! Vydejte se do Coffe Corner Bakery!

Na tento podnik jsme s kamarádkami přišly zcela náhodou. Vtip je v tom, že jsme měly namířeno do úplně jiné kavárny. Když jsme tam ale přišly, zjistily jsme, že bohužel již nemají volný stůl. A poté co jsme tímto způsobem navštívily asi čtyři kafetérie, rozhodly jsme se, že prostě půjdeme za nosem. A tak jsme narazily na Coffe Corner Bakery. Podle mého názoru jsme nakonec mohly být rády, že jsme to tam objevily. A nejen díky té výborné kávě. Také kvůli tomu, že nebýt tepla, které nám kavárna poskytla, pravděpodobně bychom někde zmrzly.


První věc, které jsem si okamžitě všimla, byl ten úžasný street-design (pokud to tak mohu nazvat). A hned potom samozřejmě menu, ze kterého se mi ihned začaly sbíhat sliny. Ty dorty vypadaly tak úžasně!

Co se týče obsluhy, slečna byla moc příjemná. Vytkla bych snad jen jednu jedinou věc - malinko nám popletly objednávku. Na druhou stranu se to dá omluvit, protože tam bylo opravdu neskutečné množství lidí. A i kdyby nebylo, to se prostě občas stane, že? Navíc se to vše vykompenzovalo úsměvy, kterými nás obsluha pravidelně častovala.


Posezení bylo velmi příjemné, takže jsme se tam zdržely přibližně tři hodiny, což se nám zase tak často nestává. Ale to máte tak, když se k dobré kávě přidá skvělá společnost, nemůže to dopadnout jinak. Opravdu! Tak skvěle jsme si popovídaly! To znamená, že si to určitě někdy zopakujeme. A k tomu se váže otázka - měli byste zájem o články, které by se týkaly našich pochůzek po kavárnách? Pokud ano, určitě mi dejte vědět do komentářů.

A co vy? Jste milovníky kávy? Máte nějakou oblíbenou kavárnu? Pokud ano, nezapomeňte mi napsat, ráda se od vás inspiruji!

Loučí se s vámi vaše






You May Also Like

3 Comments

  1. Já se hrdě hlásím mezi kavárenské povaleče !! :D
    Díky za tip :)

    BLOGEREM

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo, kavarnove postrehy na blog zarad :)
    Hele ja mam hipster podniku spoustu. Na Jiraku je toho ultra moc, hodne chodim na jidlo do Momentu nebo do Le Caveu. Casto vysedavam v Bio Oku (kde jsi dneska byla xD) nebo taky po Karline je spousta kavarnicek. Treba kocici nebo polivkarna xD Ale ja ja taky hodne hledam vegansky mista, tak to mas Plevel, Sandokan, Govindu (kde varej krisnaci), Loving Hut, Forrest, ten Moment, Chutnej, Kucharky bez domova (skvelej projekt, kterej si zaslouzi podporit) a jeste jich musim spoustu objevit! Veganstvi se tedka po Praze docela rozlezlo, takze si rochnam. (Penezenka uz mene)
    Tak hezky kaficku! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou strašně krásný fotky!! A kavárna vypadá fakt peckově, aspoň mám další tip na místo, kam v Praze <3 Já mám hodně ráda klasicky Cafefin nebo Cacao, ale mám ještě strašně dlouhej seznam hipster podniků, který musím navštvívit! :)
    www.apreschic.cz

    OdpovědětVymazat