Co mi minulý týden udělalo radost?

by - května 16, 2018

Krásný den! Hned ze začátku bych se vám chtěla moc omluvit - tento článek měl podle plánu vyjít v neděli, ale nějak mi to nevyšlo. Každopádně těch "malých radostí" bylo tolik, že vám je v tomto článku musím zpětně zmínit. Takže se pohodlně usaďte a pokračujte ve čtení.

1) Svět knihy

10. - 15.5. se koná jedna z největších knihomolských akcí roku - Svět knihy. Takže je vám jistě jasné, že jsme tam se sestrou nemohly chybět. Nevyrazily jsme tam však pro knihy, chtěly jsme spolu prostě jen strávit trochu času. A když jsme obě milovnice knih, proč nevyrazit na jeden z největších knižních festivalů v Praze?


Celý areál jsme prošmejdily křížem krážem. Když už jsme nemohly vydržet to neskutečné vedro a dusno, prostě jsme vylezly ven. To jsme pak zamířily rovnou ke stánku, který byl jako dělaný pro fanoušky Harryho Pottera (což já samozřejmě jsem). Zde jsme si mohly vyrobit například hůlku či tematickou záložku. A co víc! Dokonce jsme se tu setkaly s různými postavami ze světa J.K.Rowlingové. Byli ro samozřejmě costplayeři, ale jejich kostýmy byly tak přesvědčivé, že by si je člověk lehce mohl splést se skutečnými studenty a profesory z Bradavické školy.


Pro mě však byla bezkonkurenčně největší atrakcí replika Nimbusu 2000. Podržet si toto legendární koště je prostě snem každého milovníka Harryho Pottera, ne? Je jen škoda, že se na něm člověk nemohl doopravdy proletět...

2) Návštěva Caffein

Tuto kavárnu jsem moc chtěla navštívit. Zejména kvůli jejich vyhlášenému latte artu. Já vím, milovníci kávy si jistě pomyslí, že nejdůležitější je přece chuť. A já s vámi samozřejmě souhlasím. Ale mě ten obrázek na pěně prostě připadá jako příjemná třešnička na dortu.

Jenomže jedním velikým problémem této kavárny je málo místa. Je to totiž docela vyhlášený podnik, takže mají téměř pořád plno. To znamená, že zde jen vzácně najdete volný stůl. Ale my jsme měli štěstí! Sice to byla jen taková malá stolička, ale i tak! Navíc všechnu "nepohodu" nejméně stonásobně přebila výborná káva a tropická kaše. Tuto kavárnu rozhodně doporučuji. A nevadí, že se tam stojí obrovská fronta. Tady se vyplatí počkat.


3) Nová kniha

Před časem jsem od mamky dostala kupon do jednoho knihkupectví. A minulý týden jsem úplnou náhodou přišla na to, že 11.5. končí jeho platnost. Takže jsem se v pátek vydala pro novou knihu.

Měla jsem vymyšlených několik titulů, které bych si chtěla přečíst. Naneštěstí ani jeden z nich neměli. Pak na mě ale z police vykoukla tahle kráska - Kosmonaut z Čech. Shodou okolností jsem si toto dílo také chtěla přečíst, takže to byla poměrně jasná volba. Samozřejmě jsem se do ní hned pustila, ale zatím na ni nemám úplně jasný názor. Určitě však můžete čekat recenzi. 


Já si myslím, že bychom se měli snažit okořenit si každý den nějakou drobnou radostí. Bohatě postačí, když si třeba půjdete zaběhat. Nebo se alespoň na hodinu ponořte do své oblíbené literatury. Na tom nezáleží. Dělejte prostě to, co vás baví!

Co je vaší oblíbenou činností? Čtete? Jaký máte rádi žánr? Nebo raději sportujete?

You May Also Like

0 Comments