Workshop o bloggování

by - ledna 21, 2018

Všem přeji krásnou sobotu! Dnes bych se s vámi chtěla podělit o úžasný zážitek. Včera jsem totiž navštívila workshop o blogování. Bylo to dokonce TAK inspirativní a motivující, že ještě teď přímo přetékám pozitivní energií a kreativním smýšlením.

Myslím si, že většina z vás pravděpodobně zná Lucku a Nicole z A Cup Of Style - skvělé bloggerky a youtuberky. A byly to právě ony, kdo vedl tento projekt. Kromě nich se nám však zde také představila Tereza Salte z blogu Tereza in Oslo a Sandra Ježková.

Akce se konala v prostorách Elite Bloggers Hubu, což je něco jako "kancelář" pro bloggery. Zřídila ji pro ně společnost Elite Bloggers, jejíž zakladatelkou je již zmíněná Tereza Salte. Jedná se o jedinou filmu v ČR, která zajišťuje českým a slovenským bloggerům nejrůznější spolupráce.


Celý workshop se skládal ze tří prezentací. Jako úplně první se nám představily holky z A Cup Of Style (ACOS je jejich zkratka), které nám přednesly několik tipů na úspěšné vedení blogu. Pro mě to byly rozhodně velmi přínosné rady.

Přednáška Terezy Salte byla též zajímavá. Z jejího projevu jsem však měla pocit, že se nám nesnaží předat know-how, ale spíše důvody PROČ psát. Já osobně jsem se doma hned musela podívat na její blog, protože je to neuvěřitelně příjemná osoba, která se nebála poodhalit nám svůj příběh. A že to tedy neměla jednoduché! Navíc se mi moc líbil úvod její prezentace, řekla nám totiž: "Buďte trochu naivní!" A to je pravda. Občasná naivita je totiž pro život důležitá. Jde o to, že každý z nás má trochu naivní sny. Já mám třeba sen o tom, že můj blog bude jednou slavný (ironický smích). Chci tím říci pouze to, že je důležité si svůj cíl udržet, protože pro nás představuje motivaci.

Tereza Ježková nám naopak ukázala úplně jiný pohled na věc. Mluvila totiž o navazování spolupráce s firmami. Ano, podle mě je i tohle docela důležitý bod. A i když si nemyslím, že toto téma patří k úplným základům, je podle mě dobré mít o něm nějaké informace. Alespoň do budoucna.


A to bych nebyla , kdybych se nezmínila i o úžasném jídle, které pro nás připravila maminka Lucky a Nicole! Její quiche byl opravdu výborný. Asi si najdu na jejím blogu (Moje barevná kuchyně) recept, protože mě se quiche rozhodně nikdy takhle nepovedl. A to jsem se o něj pokoušela snad tisíckrát!

Ale to samozřejmě nebylo všechno! Jedna moc šikovná účastnice workshopu nám totiž donesla naprosto úžasné cupcakes! Nejenže byly velmi dobré, ale navíc to byla také pastva pro oči. Ještě teď se mi sbíhají sliny!


V závěru svého článku bych ještě chtěla poděkovat Lucce a Nicole, které tento workshop tak úžasně zorganizovaly (i když věřím, že na to nebyly samy). Každopádně jsem měla možnost si s nimi v klidu popovídat a musím říci, že jsou obě hrozně milé! Také se mi moc líbí jejich smysl pro humor. Všichni jsme se například zasmáli, když Niky zjistila, že se dá pomocí ovladače kreslit do jejich prezentace.

Obecně to bylo celé výborně vymyšlené. V budoucnu bych se moc ráda účastnila podobných akcí, protože jsem včera získala hromadu inspirace.






You May Also Like

4 Comments

  1. Tak to jsem rada, ze sis to uzila! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek, na workshopu jsem byla taky a jak píšeš, bylo to super. Kdybys chtěla můj článek je tady: https://tripsandweekendactivities.com/2018/01/23/stale-se-je-co-ucit-%e2%99%a5/
    Držím palce v dalším blogování a určitě si zase ráda přijdu počíst :D
    Miška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji za milý komentář! Ráda se podívám❤️

      Vymazat