Jsem opravdu introvert?

by - června 16, 2017



Krásné páteční dopoledne! U mě tahle otázka rozhodně nemá jednoznačnou odpověď. Nejsem 100% introvert, to jsou podle mě lidé, kteří neprojevují ve společnosti. Já taková však nejsem. Ačkoliv si to o mě spoustu lidí nemyslí, dokážu být velmi extrovertní, většinou však jen ve společnosti přátel a lidí, se kterými je mi dobře. Nerada chodím mezi cizí lidi. Ne sama. Musím se upnout na někoho známého.
Myslím, že takhle to má asi většina knihomolů, ale já dám mnohem raději přednost knize před nějakou velikou skupinou lidí.

Je špatně?
Podle mě to špatně není, každý je nějaký a já jsem prostě taková. A nikdy se nezměním. Vlastně...mám to takhle nastavené už od narození. Když jsem chodila do školky, posílala nás moje učitelka k psychologovi. Nehrála jsem si totiž s ostatními dětmi a tak jsem jí připadala divná. Nakonec se samozřejmě ukázalo, že jsem úplně normální.

Má to své výhody...
Ano, opravdu má! Ačkoliv se může zdát, že mám málo přátel, není to pravda. Tedy...není to nějaké závratné množství, ale zato jsou to lidé, které mám opravdu ráda a důvěřuji jim. Navíc mi připadá, že člověk, který jich má hodně je vlastně nemůže poznat do hloubky. Myslím si, že ty vztahy musí být povrchní.
...ale i nevýhody
Nevýhodou je to, že introverti o všem hodně přemýšlí, moc všechno řeší. Spousta lidí mi říká něco v tom smyslu jako: "Jsi mladá, užívej si života, choď ven!" Ale já to tak nemám. Vlastně mi nedělá problém se s někým seznámit, spíš za tím člověkem potom přijít a začít se s ním bavit.

Jsou introverti tiší?
Ano, je to přesně tak, jak říká ilustrativní obrázek- "Tiší lidé mají nejhlučnější mysl." To je pravda. Já ráda čtu, píšu a skládám básničky, to je způsob jak můj mozek křičí. Mám velikou fantazii a dokážu si ve své hlavě vytvářet své vlastní světy. Když mě někdo otravuje, prostě se uzavřu sama do sebe.



You May Also Like

1 Comments

  1. Já bych řekla, že jsem přesně mezi introvertem a extrovertem - nedělá mi problém nějak se projevovat mezi lidmi, ale zároveň mi chvíli trvá vybudovat si k lidem důvěru a začít se s nimi bavit - proto se občas setkávám s tím, že si o mně ostatní myslí, že jsem arogantní, přitom se o slovo hlásí má introvertní stránka.

    Introverti jsou bráni jinak, jako "ti divní a nenormální", protože všemu vede výraznější extrovertní část - a cokoliv jiného je samozřejmě divný. Zase škatulkování a odstrkování... Ale to už jsem zase u jiného tématu a nechci ti do komentářů psát něco, co by vydalo na celý nový článek - kdo by to pak četl? :D

    majahampeisova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat