Knihy mého života

by - srpna 09, 2017

Krásné odpoledne! Dlouho jsem přemýšlela o tématu dalšího článku. V poslední době totiž vycházely pouze recenze. Proto jsem se rozhodla, že vám v tomto článku představím knihy, které změnily můj život...

Malý princ
Ano, začnu VELMI netradičně. Schválně, kdo z vás nečetl Malého prince? Myslím, že je to asi hodně hloupá otázka, že? Já se ale musím přiznat, že na rozdíl od ostatních knihomolů jsem si tuto knihu přečetla až hodně pozdě. Ale na druhou stranu jsem za to ráda, mám totiž pocit, že jsem byla schopna lépe pochopit ten příběh a nevnímat to pouze jako pohádku pro děti. Navíc je plný úžasných citátů, které opravdu fungují v reálném životě. Já osobně mám nejraději tu část, kdy Malý princ odchází na smrt a říká pilotovi, že mu dá hvězdy, které se umí smát. Kterou scénu máte nejraději vy?



Harry Potter a Kámen mudrců
A další netradiční kniha (myšleno samozřejmě s humorem). K této knize jsem se dostala díky svému tátovi, který mi tuto knihu začal číst už když mi bylo asi pět let. Milovala jsem ji! Každý večer jsem byla natěšená na další kapitolu a tajně jsem doufala, že bude mít táta dobrou náladu a že mi třeba přečte kapitolu navíc! Znám lidi, kteří Harryho Pottera nesnáší, ale já to upřímně nechápu. Není to totiž moje srdcovka protože je to masová záležitost. Prostě mi ten příběh připadá naprosto kouzelný. Celou sérii jsem přečetla minimálně třikrát a pokaždé mě to vtáhlo. Já prostě miluji tu atmosféru, která na mě dýchne pokaždé když knihu otevřu.
Já byla vždycky snílek, ale až díky J.K.Rowlingové jsem v sobě našla něco kouzelníka. Vtipné je, že když mi bylo jedenáct, stále jsem doufala, že mi přijde TEN dopis.



Pán prstenů
Nejsem ten typ člověka, který se vymezuje buď na Pána prstenů nebo na Harryho Pottera. Já mám ráda obě série. Jak to máte vy? Tolkienův spisovatelský um je přímo ohromující. Miluji ty jeho detailní popisy! Opravdu se cítím jako kdybych tam byla s nimi.
Jediný problém mám s Frodem. Já ho prostě nemám ráda. A ve filmu je to ještě horší než v knize. Mám prostě raději Sama. Máte to tak taky?







Hra o trůny
K této sérii jsem se dostala teprve nedávno. A to jen díky tátově přítelkyni, které to NIKDY nezapomenu, protože mi tím absolutně změnila život. Četl to někdo z vás? Líbí se vám víc seriál nebo kniha? Já mám ráda obojí. Mé nejoblíbenější postavy jsou: Arya, Daenerys a Jon Snow. Jaké jsou ty vaše?
Sice mám zatím přečtený jen první díl, ale i tak... Krátkou recenzi najdete ZDE.

You May Also Like

1 Comments

  1. Frodo by byl bez Sama úplně ztracený, takže prostě Sam! Taky ho mám daleko raději. Sice mám daleko víc ráda Harryho Pottera, protože je moje děství, ale taky se, jak píšeš, nevyhraňuji. Nicméně raději než Pána Prstenů mám Hobita :)

    OdpovědětVymazat