Moje čtecí rutina TAG

by - srpna 20, 2017

Follow my blog with Bloglovin

Krásné večer! Dnes jsem si pro vás připravila TAG ohledně mé čtecí rutiny. V případě zájmu si jej klidně můžete půjčit, jen prosím ve svém článku zmiňte, že původní verze je na mém blogu:)
Tak jdeme na to!

1. Oblíbený žánr?
Určitě fantasy!

2. Oblíbené místo?
Nemám oblíbené místo, jsem schopna číst vždy a všude. Raději si však čtu například někde v parku (když je hezky).

3. Čaj nebo káva?
Mám ráda obojí.

4. Něco k jídlu?
Při čtení nejím, nedokázala bych se totiž pořádně soustředit na knihu. Navíc bych se bála, že si knihu ušpiním.

5. Čtení v kavárně?
Rozhodně! Všema deseti! Jsem typický kavárenský povaleč.

6. Obalená kniha?
Ano, obyčejně si knihy balím do novin.

7. Záložka?
Většinou knihu zakládám vším co mám po ruce.

8. Čtečka nebo klasická kniha?
Rozhodně možnost B. Čtečku nemám a ani bych ji nechtěla, mám ráda vůni papíru, kterou mi může poskytnout pouze kniha. Navíc...kdybych měla čtečku, pravděpodobně bych byla zbavena hodinových návštěv knihkupectví.

9. Stará nebo nová kniha?
Nevadí mi ani jedno. Tedy...asi takhle: co se týče klasické literatury, mám raději staré knihy.

10. Dokážete číst celou noc?
Přiznám se, že tohle jsem ještě nezkusila:)))

A co vy? Jaká je vaše čtecí rutina?


You May Also Like

3 Comments

  1. Pěkný tag :) Asi ho taky zkusím, a budu moc ráda když se podíváš ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý tag, pravděpodobně si ho vypůjčím :)
    BLOG: Svět nad hlavou

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký tag :) Já třeba záložky nepoužívám vůbec, protože je nikdy nemůžu najít když je potřebuju, a vždycky si říkám "v klidu, tu stránku si budu pamatovat" - a samozřejmě to pokaždé zapomenu.

    Čtečky nemám ráda. Knihy bez papírových stránek nejsou knihy! Asi jsem rasista, ale čtečky nee. :D

    majahampeisova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat