Co jsem dostala k Vánocům 2017

by - prosince 26, 2017



Krásné odpoledne! Vánoce jsou už zase za námi, což je podle mě veliká škoda... Každopádně však doufám, že jste si je náležitě užili. Pojďme se však ještě na vteřinku zastavit a ohlédnout se za uplynulými dny. V tomto článku bych vám totiž chtěla ukázat knihy, které jsem tento rok nalezla pod stromečkem.

Jako první bych ráda řekla, že Vánoce 2017 byly na knihy opravdu bohaté. Tedy alespoň podle mě. Dostala jsem totiž sedm knih!

1) Šest vran

Tahle kniha je naprosto nádherná. To je taky jeden z důvodů, proč jsem si ji tolik přála. Teď to vypadá, jako kdybych si vybírala knihy podle obalu, ale to samozřejmě není pravda. Vzhled knihy je pouze třešničkou na dortu. Chtěla jsem ji totiž hlavně proto, že na ni byly hodně dobré recenze.
O příběhu však nevím nevím téměř nic. Jen to, že patří do žánru fantasy.

2) Žena v okně

Jsem milovník psychothrillerů. Mou nejoblíbenější knihou tohoto žánru je Dívka ve vlaku, takže jsem moc zvědavá, zda tato kniha bude minimálně stejně dobrá. Navíc se mi moc líbila anotace, která nám slibuje velikou dávku napětí!
Hlavní postavou je psychicky nemocná žena, která se bojí opustit svůj dům. Jednoho dne však uvidí z okna zločin, který jí naprosto změní život.

3) Hlasy

Jak jsem se již výše zmínila, miluji detektivky a thrillery. Navíc chci studovat psychologii, takže mě poslední dobou zajímá vše, co se nějakým způsobem týká duševních onemocnění.
Tato kniha pojednává o vraždě, která byla spáchána v psychiatrické léčebně. Kdosi zde totiž brutálně zavraždil mladého lékaře.

4) Povídky podivných

Četl někdo z vás knihy ze série Sirotčinec slečny Peregrinové? Pokud ne, musíte to napravit! Hlavní hrdina mi sice připadá trošičku hloupý, ale během příběhu se to ztratí.
Pokud jste sérii četli, jistě víte, že při hledání smyček podivné děti používali sbírku povídek pro podivné (nejsem si jistá přesným názvem). A tato kniha by měla být kopií. Dozvíme se zde tedy například něco o původu "podivnosti".

5) Podivný případ Benjamina Buttona

Tento úžasný příběh byl zfilmován (jak většina z vás jistě ví). Děj se začíná odehrávat ve chvíli, kdy se přede dveřmi jednoho domova důchodců objeví novorozenec s tváří stoletého starce. Je to vskutku zvláštní dítě. Nestárne. Benjamin Button totiž naopak MLÁDNE.
Nutno podotknout, že Ježíšek chce asi apelovat na zlepšení mých dovedností v anglickém jazyce, protože obě knihy, které můžete vidět na fotografii, jsou v angličtině.

6) Farma zvířat

Myslím si, že tuto knihu asi všichni známe. Jedná se o dystopický román, který popisuje/kritizuje tehdejší společnost a komunismus. Autor nám však naše chyby neukazuje na lidech, ale na zvířatech.
Další kniha v angličtině...

7) Skleněný trůn

Toto dílo jsem nenašla pod stromečkem. Nadělily mi ho totiž Megaknihy, ale považuji jej také za vánoční dárek.
Je to první díl stejnojmenné série, jejíž hlavní hrdinkou je vražedkyně, která byla za trest poslána na práci do solných dolů. Jednoho dne za ní však přijede korunní princ, který jí nabízí svobodu. Musí se však zúčastnit (a vyhrát) klání, které pořádá princův otec - král. Jenomže její soupeři začínají umírat i mimo ring. Co se to děje? Je to snad nějaká temná síla? Nepřijde si i pro Celeanu?
Musím říci, že mě tahle kniha opravdu zaujala. Nechci se zde moc rozepisovat, protože bych vás mohla odradit od přečtení recenze. Řeknu tedy jen to, že si po novém roce určitě objednám druhý díl!

Doufám, že se vám tenhle článek líbil. Pokud ano, budu moc ráda za nějakou zpětnou vazbu. A jaké knihy jste dostali vy?








You May Also Like

3 Comments

  1. Krásné dárky. Šest vran už mám doma delší dobu a je to skvělý příběh. :) Mně letos Ježíšek přinesl pokračování Skleněného trůnu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Já zrovna čtu první díl Skleněného trůnu a moc se mi to líbí!

      Vymazat
  2. Farma zvirat je husta a pak rekni, jake jsou ty povidky podivnych! A podivuhodny pripad jsem precetla behem 1. maje, si pamatuju xD
    A doufam, ze uz jsou ty moje komentare videt! XD

    OdpovědětVymazat