Jak bojovat proti špatné náledě?

by - ledna 09, 2018

Myslím si, že zima udává velmi úrodnou půdu pro depresivní nálady. Už jen kvůli tomu typickému pošmournému počasí. A mám pocit, že tenhle stav se občas týká každého z nás. Leckdy to je velmi otravné nejen pro nás, ale i pro naše blízké. Já osobně si myslím, že je zdravé mít občas špatnou náladu, nebylo by přece normální stále se usmívat! Ale jak jsem již řekla, občas se z toho chce člověk vymanit. A právě tomuto tématu bych se ve svém článku ráda věnovala. Pojďme si tedy ukázat několik způsobů, jak si zlepšit náladu!

Dej si kafe/čaj
Ano, i takto jednoduchá věc ti může zvednout náladu. Tedy alespoň mě ano. Já osobně jsem větším fanouškem kávy, konkrétně cappuccina, ale obyčejnou kávou také nepohrdnu.
Mým nejlepším přítelem je tedy momentálně tento termohrnek, který jsem dostala k letošním Vánocům. Díky tomuto kamarádovi si teď totiž každé ráno mohu vychutnat trochu té pozitivní energie.

Dopřej si něco dobrého
Máš raději sladké či slané? V normální situaci je mi to celkem jedno. Ale ve chvíli, kdy si potřebuji dobít energii, sáhnu obvykle po sladkém. Mou největší slastí jsou nugátové koblihy!
Fotografie, kterou zde můžete vidět, pochází z mého výletu do Paříže. To bylo něco! Každé ráno jsme si totiž kupovali snídani v pekárně. Takže jsme měli každé ráno čerstvé tartaletky. No kdo by to nechtěl?


Udělej si chvilku pro sebe
Každodenní rutina je velmi únavná věc. Každé ráno vstávat v 6:30, jít do školy/práce a vrátit se domů po páté hodině? To je přece tolik náročné! Proto je dobré občas prostě vypnout. Já v takovýchto chvílích obvykle sáhnu po knize. Pokud však toto není zrovna tvůj šálek kávy, vůbec to nevadí! Dělej prostě to, co tě baví!


Myslím si, že deprese a špatná nálada jsou ve dnešní době něco jako nemoc. Mě samotné se to poslední dobou týká dost často. Utěšuje mě však myšlenka, že v tom určitě nejsem sama. Naštěstí mám kolem sebe spoustu přátel, kterým se vždy mohu se vším svěřit.
Dost často tenhle problém zastupuje cestu každodenním radostem, které bychom si přáli prožívat. Jeto jako kdybychom měli před očima šedou mlhu, která nám brání vidět barvy. A to je podle mě právě ten největší důvod k léčbě této otravné nákazy, nemyslíš?






You May Also Like

1 Comments

  1. Na depku je taky fajn si obcas zakalit!
    *mrk mrk
    A proto, pokud nepujdes na ples, by jsi mela neco spachat se mnou! XD

    OdpovědětVymazat