Můj nový objev: Ursula Poznanski a její Hlasy

by - února 02, 2018


Krásné páteční odpoledne! Říkala jsem si, že jsem dlouho nenapsala žádnou recenzi na knihu. Jelikož však chci svůj blog posunout trochu jiným směrem, pojmu teď své články o knihách jinak. Doufám, že se s tím smíříte. Pokud jste tuto informaci rozdýchali, pohodlně se prosím usaďte a pokračujte ve čtení.

Asi před třemi měsíci se mi do rukou dostal leták od Luxoru. Bylo před Vánoci a já stále nevěděla, které knihy bych ráda našla pod stromečkem. A proto jsem v něm ihned začala zaškrtávat potencionální adepty na vánoční dárky.

Po krátkém hledání jsem narazila na knihu s velmi zajímavým názvem - Hlasy. Během čtení anotace jsem zjistila, že se jedná o detektivku z prostředí psychiatrické léčebny. Jak už někteří z vás pravděpodobně ví, v budoucnu bych chtěla studovat psychologii (pokud nevíte, přečtěte si můj nedávný článek Od princezny až po psycholožku), takže mě přirozeně takováto témata zajímají. Proto jsem si řekla, že tuto knihu musím mít.

Když jsem ji opravdu dostala, měla jsem z ní obrovskou radost. Jelikož jsem však musela nejdříve přečíst Skleněný trůn, musely Hlasy chvilinku počkat.

Po dlouhé vlně fantasy literatury to byla poměrně příjemná změna. A navíc - je to neuvěřitelné- to byla moje úplně první detektivka!



Příběh je snad ještě poutavější než název. Hlavní hrdinkou je velmi sympatická vyšetřovatelka Beatrice Kasparyová, které se na stůl dostane brutální vražda doktora z psychiatrické léčebny. Podezřelých je spousta, logické vysvětlení však chybí. Doktor Shagler byl totiž mezi pacienty velmi oblíbený, kdo by tedy mohl mít zájem na jeho smrti?

Musím se přiznat, že když jsem si knihu vybrala, vůbec jsem se nezajímala o autorčino jméno. Tudíž jsem si nevšimla, že jde o rakouskou spisovatelku. Ne že bych snad měla něco proti Rakušanům! Spíše však čtu knihy z per britských a amerických spisovatelů. Asi to budu muset přehodnotit, protože tahle kniha se mi opravdu moc líbila! Určitě tuhle autorku neuložím k ledu.

Vaše překvapená a naprosto unešená






You May Also Like

4 Comments

  1. O autorce poslední dobou slýchám víc a víc, nic jsem od ní nečetla, ale asi ji budu muet zkusit. A zrovna Hlasy tedy vypadají vážně zajímavě, prostředí psychiatrie je děsivé samo o sobě :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Určitě si to přečti, já jsem to úplně zhltla! A ten konec je vážně poutavý!!!

      Vymazat
  2. Jestli budes mit naladu, tak si fakt pust American horror story druhou serii - Asylum. Je to fakt horor, ale dobrej!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, už jsi mi to doporučovala. Já jsem ale děsnej srab!😱😬

      Vymazat