Dlouhá cesta na malou, rozzlobenou planetu (Poutníci I.)

by - května 30, 2019

Autor: Becky Chambers
Rok vydání: 2017
Nakladatelství: Host
Počet stran: 494
Žánr: sci-fi



Obsah
Napadla vás někdy otázka: "Jak asi bude vypadat svět a vesmír v budoucnosti?" Jednu z alternativních odpovědí nám podává právě tato kniha. Příběh začíná ve chvíli, kdy na tunelářskou loď jménem Poutník přistává Rosemary - mladá dívka z Marsu, která zde má vykonávat práci účetní. Jejím cílem však není pouze finanční odměna, ale prostý úprk před nepřívětivou minulostí. Na palubě se téměř ihned setkává s posádkou a s jejich kapitánem Ashbym. Život na Poutníkovi je poklidný a mírumilovný. Tedy až do okamžiku, kdy je posádce nabídnuta nabídka, která se neodmítá - postavit hyperprostorový tunel na vzdálenou planetu a vydělat si tak spoustu peněz. Musí tedy přežít dlouhou cestu přes válkou zmítaný mezihvězdný prostor, aniž by narušili některé z křehkých spojenectví, která udržují galaxii v klidu.

Můj názor
Knihu jsem si chtěla přečíst opravdu velmi dlouho, ale stále jsem se k ní nemohla dopracovat. Pak jsem ji jednoho dne spatřila v Luxoru v poničených knihách. A tak jsem si řekla, že tam na mě čeká, takže jsem ji tam nemohla nechat!

Spousta z vás možná ví, že nakladatelství Host je mé nejoblíbenější nakladatelství vůbec. NIKDY jsem od tohoto vydavatelství nečetla špatnou knihu. A výjimkou nebyla ani Dlouhá cesta na malou, rozzlobenou planetku. Dílo hodnotím jako velmi milé, ale zároveň také poutavé a vtipné sci-fi. Abych řekla pravdu, byla to snad nejvtipnější kniha, kterou jsem kdy četla. Rozhodně doporučuji!

Hodnocení: 10*/10*

Vaše








You May Also Like

0 Comments