Harry Potter a prokleté dítě

by - srpna 27, 2017

Autor: J.K.Rowlingová, John Tiffany, Jack Thorne
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Albatros
Počet stran: 432

Harry a Albus...
Celý příběh se vlastně odvíjí od vztahu otce a syna. Albus Potter totiž stále žije ve stínu svého otce. Čeká se od něj, že bude stejně úžasný, jako slavný Harry Potter. Jenže on sám se tak necítí. Navíc mu připadá, že ho jeho otec nechápe. A také, že ho neustále zklamává.

Když nastoupí do Bradavic...
...nedostane se do Nebelvíru, ale do Zmijozelu. To je pro všechny velkým překvapením. Albus Potter v koleji Lorda Voldemorta??? Nikdo se s ním nebaví. Nemá žádné přátele. Až na jednoho... Scorpius Malfoy je totiž jediný, kdo jej chápe. Sám nemá příliš dobrou pověst. Říká se o něm totiž, že je synem samotného Pána zla. A tak se stanou nejlepšími kamarády.

A jednoho dne...
...přijde do domu Potterových Amos Diggory. Zjistí totiž, že Ministerstvo kouzel (zde pracuje Harry) získalo obraceč času. Nutno podotknout, že je to jediný obraceč, který nebyl zničen. Prosí, aby mohl zachránit svého syna Cedrica. Harry to však odmítne. Ale Albus to slyší a rozhodne se, že společně se Scorpiusem obraceč ukradnou a pomůžou nešťastnému Amosovi. Jenže zahrávat si s časem, to není jen tak...

8.díl???
Kniha se mi líbila, ale jako 8.díl bych to rozhodně neoznačila. Už jenom proto, že je to divadelní hra. Navíc to ani Rowlingová nenapsala sama. Ale je to rozhodně poutavý příběh. Knihu jsem dostala k Vánocům a měla jsem to přečtené asi za tři dny. Jediný problém jsem měla s Harrym. Já ho prostě nemám moc ráda. Abyste mě pochopili, já miluji svět, který J.K.Rowlingová vytvořila, ale mám pocit, že Harry Potter by byl mrtvý už na začátku prvního dílu, kdyby neměl Rona a Hermionu. Ale tady byl můj nepříznivý vztah k hlavní postavě potvrzen. Opravdu se ke svému synovi chová hrozně!

9*/10*

You May Also Like

3 Comments

  1. Souhlasím s tebou. Ani já nepovažuji Prokleté dítě za osmý díl. Vlastně když jsem to četla, brala jsem to jako nějakou formu fanfiction. Protože prostě sedm dílů, to je základ, TO je Harry Potter. Takže se mi to taky líbilo, ale všeho s mírou. Kdysi jsem o tom napsala recenzi, jestli se chceš podívat. http://vysvobozena.blogspot.cz/2016/10/proklete-dite-neni-tak-uplne-osmy-dil.html

    Jinak se mi tvůj blog zdá sympatický, respektive tvůj psaný projev. Možná sem do vzhledu přidej alespoň nějaké barvy, i když minimalismus je taky fajn věc. Ahoj! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Děkuju moc za komentář, moc mě potěšil. Na vzhledu musím ještě zapracovat😊Na recenzi se ráda mrknu😁😉

      Vymazat
  2. Ale o tom je celá série! O přátelství! Když máš přátele, dokážeš si projít téměř cokoliv, co pro tebe život nachystá, i to těžká! A to je poselství Harry Pottera, dobro vítězství nad zlem. Nechápu, jak nemůžeš mít Harry Pottera nerada. A taky si polož otázku, jak se SYN choval ke svému otci! Jak čtu recenze, tak vztah mezi synem a otcem mi vůbec bere chuť číst další díl, tedy přečíst si Prokleté dítě. Navíc to nepsala Rowlingová, všechno ne, řeč o tom, že je to osmý díl, nepadá vůbec v úvahu. Tohle mi ale vůbec nezní jako Rowlingová

    OdpovědětVymazat