Jsem geek. No a co?

by - března 31, 2018

Všem přeji krásný den! Tak tu máme zase jaro! Už jsem myslela, že se nedočkám! Konečně budeme moci odhodit svetry a bundy! A já budu moci naplno ukázat světu své geekovské oblečení a doplňky. A právě o tom bude dnešní článek. O mé geek-osobnosti.

1) Jsem geek girl. No a co?
Mám pocit, že od holky se většinou čeká, že se prostě bude chovat jako holka. Myslím tím například nosit holčičí oblečení, být jemná a skvěle se učit. A tohle prostě nejsem tak docela já. Jsem ten typ dívky, která nesnáší sukně a šaty. Daleko raději si vezmu na sebe košili a tričko s Tyrionem Lannisterem. A víte proč? Prostě proto, že se mi líbí, když ostatní vědí, že mám ráda Game of Thrones. Nejsem si jistá, zda je to o tom, že se prostě nebojím projevit to, jaká doopravdy jsem. Ano, já prostě jsem definicí geeka. Dokonce sama sebe s hrdostí popisuji jako vysokého obyvatele Středozemě a hrdého absolventa Bradavické školy čar a kouzel.

2) Jak si žiji ve svém světě...
Já vlastně ani nevím, kdy tohle moje "šílenství" začalo. Asi to bylo tou dobou, kdy mi táta začal každý večer předčítat Harryho Pottera. Ale v té době to ještě nebylo tak intenzivní. Myslím, že se to rozvinulo až v pozdějších letech, kdy jsem tyto příběhy začala vnímat jako únik z reálného světa. To mi (překvapivě) tak nějak zůstalo. S tím rozdílem, že mám teď tak trochu úchylku na shromažďování různých artefaktů.



3) JE v tom filosofie
Tohle je pravda. Ve fantasy příbězích (atd.) filosofie JE. Ať si každý říká co chce, ale tohle mi prostě nikdo nevymluví. Na druhou stranu je ale fakt, že hlubší smysl v tom může spatřovat jen ten, kdo tomu tak trochu propadne. Takže je to takový začarovaný kruh. Vysvětlila bych to asi takhle: představte si, že mluvíte například s Vietnamcem, který vůbec neumí česky. Taky si pravděpodobně nikdy neporozumíte. Leda byste se snad naučili vietnamsky. Nebo naopak.

4) Máme výhodu
Ač se to tak "normálním" lide možná nezdá, máme oproti nim jednu velikou výhodu. Jsme totiž daleko kompatibilnější. Tedy...pokud se nám zrovna chce. My se dokážeme bavit například o politice, vaření atd. Jen jsou tu prostě i jiná témata, která nás zajímají. Takže když pak začneme mluvit o tom, kolik se během natáčení Harryho Pottera spotřebovalo brýlí, jsme prostě divní.

5) Vychovat další generaci geeků
Jsem tak trochu toho názoru, že některé věci by prostě neměly zaniknout. Takže já své "vědomosti" předávám dál. A naštěstí mám věrného posluchače - mladší sestru, na které s radostí pozoruji prvky geekismu. Takže jsme spolu začaly sledovat Harryho Pottera a ona je z toho naprosto unešená. Rozhodla jsem se tedy, že jí k narozeninám koupím to ilustrované vydání.


Tak tohle bylo asi pět základních bodů ze života naprosto normálního geeka. Shrnu to asi takhle: pravděpodobně vypadáme jako neskuteční podivíni. Taky se může zdát, že "nežijeme", protože neustále ležíme v knihách, komiksech atd., ale to je OPRAVDU jen zdání. Prostě jen máme jiný pohled na svět. Ale většině z nás to neskutečně vyhovuje.

Co vy? Do kterého gangu patříte? Pokud jste geek, který seriál máte nejraději? Pište do komentářů, ráda se s vámi o tom pobavím.

Loučí se s vámi vaše "divná"



You May Also Like

3 Comments

  1. Já myslím, že jsem tak půl napůl, ale Hra o trůny je moje srdcovka :) Nedávno jsem si v Primarku koupila nějaké tričko na motiv Hry o trůny a prostě jsem ho musela mít :D k narozeninám jsem zase měla dva dorty v motivu na ten seriál. Myslím, že lidé, kteří mě k tomu seriálu přivedli, toho teď litují :D

    LENN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že někteří lidé také litují, že mě navedl na Game of Thrones😁😁😁

      Vymazat