Co mi tento týden udělalo radost?

by - května 06, 2018


Krásné nedělní dopoledne! Tímto článkem bych chtěla začít každotýdenní sérii článků, kde vám představím věci, které mi za těch sedm dní udělaly největší radost. Od nových bot až po okamžik, který jsem si vyhradila pro prokrastinaci. Rovnou říkám, že některé z nich se vám nejspíš budou zdát jako úplné prkotiny, ale co? Maličkosti nám přece zkrášlují život, ne?

1) Jak jsem shlédla horor

Ano! Já jsem se po osmnácti letech života odvážila shlédnout horor. Je to neuvěřitelné, ale je to tak! A dokonce rovnou v kině! V krátkosti vám film "Tiché místo" popíši. Rodina Abbottových jsou jediní přeživší invaze podivných tvorů. Tito vetřelci nemají sice oči, ale zato jsou obdařeni velmi vyvinutým sluchem. Když vás uslyší, chytí vás. Když vás chytí, zemřete. To znamená, že poslední žijící lidé nesmí vydat jediný zvuk. Jedinou "výhodou" je pro ně to, že je jejich dcera hluchoněmá, takže jsou zvyklí komunikovat ve znakovém jazyce.


Jsem příšerný strašpytel. A tohle byl opravdu můj úplně první horor. Ale věděla jsem, že tohle prostě vidět musím. Hraje tam totiž moje nejoblíbenější herečka - Emily Blunt. Velmi mě překvapilo, že jsem se téměř vůbec nebála. Na druhou stranu jsem opravdu byla napjatá jako struna, což bylo hodně podmíněno neskutečně poutavým zpracováním. Klidně bych na to šla znovu. Rozhodně doporučuji.


2) Začátek běhání

Nejsem ten typ zarytého běžce, který se vydá na trať za každého počasí. Já začínám na jaře a končím přibližně na přelomu září a října. To znamená, že přišel můj čas! Letos na to jdu však trochu jinak. Stáhla jsem si totiž aplikaci s názvem "Zombies, run!", díky které se při každém vyběhnutí dostávám do světa, který je obsazen zombíky. Jde o to, že do sluchátek dostáváte hlášení, která vás navádí například ke sbírání virtuálních lahví nebo jiných věcí, které jsou nezbytné pro přežití lidstva. Jenomže někdy se imaginární zombíci objeví přímo za vámi, takže musíte zrychlit. Jinak vás totiž chytí. Za všechny sesbírané předměty dostanete na konci určitý počet bodů. Pokud se však necháte chytit, přijdete o ně. Mě osobně to neskutečně baví! Mimo to samozřejmě také používám obyčejný Runastic, kde si pouze měřím vzdálenost. Má nejdelší trasa je zatím 7,5 km. A vy? Chodíte běhat? Pokud ano, co používáte za aplikace?


3) Nové boty

Jelikož se mi povedlo roztrhnout si tenisky - ano, opravdu to jde - nutně jsem potřebovala nějaké nové. Měla jsem poměrně jasnou představu - boty, ve kterých by se mi v létě nepotila noha. A tak mi jednoho dne volala moje maminka, že pro mě má překvapení. Když jsem přišla domů, čekaly tam na mě naprosto úžasné Air Maxy. Bohužel mi však byly velké, takže jsme je musely jet vyměnit. A co osud nechtěl, v obchodě mi padly do oka boty, které vidíte na obrázku. Líbí se mi daleko více než ty první! Navíc jsou neskutečně pohodlné!


4) První zmrzlina roku!

K létu přirozeně patří zmrzlina. No...léto sice ještě tak úplně není, ale už nám klepe na dveře. A na mě už prostě dýchla ta správná atmosféra. Takže jsem si prostě koupila první zmrzlinu tohoto roku a bylo mi dobře.


5) Koupila jsem si tulipány

Ano, opravdu zmiňuji i tuto "prkotinu" ale co, prostě mi to udělalo radost. Kytici jste určitě viděli na úvodní fotce tohoto článku. Není krásná? Mě se prostě moc líbila! Navíc je to přesně tak, jak jsem říkala už na začátku - maličkosti nám prostě zkrášlují život, ne?

Ve dnešní zrychlené době je velmi těžké najít si chvilku pro sebe. Natož pak potěšit sami sebe.  Takže chci říci, že bychom si měli každý den udělat minimálně jednu maličkou radost. To abychom si prostě zlepšili náladu. Bohatě stačí, když si jednou za čas uvaříte kávu a jen tak si hodíte nohy nahoru.

Líbí se vám tento typ článku? Jak si děláte radost vy?

Loučí se s vámi vaše usmívající se



You May Also Like

1 Comments