Co se mi tento měsíc povedlo?

by - dubna 28, 2018


Krásné ráno! Po hodně dlouhé době jsem se zase dostala ke psaní. Uff, je to vážně náročné. A musím se vám svěřit, že dnes se do psaní musím neskutečně nutit. V poslední době toho mám totiž vážně dost! Nemyslím blogu, ale povinností. Ale pravdou je, že si za to pravděpodobně můžu sama, ke škole jsem si totiž naložila ještě praxe a brigádu. K tomu se ode mě také čeká, že když přijdu domů, zasednu ke stolu a znovu se začnu učit. Takže se mi nikdo nemůže divit, že prostě nestíhám. Ale i tak se mi tento měsíc podařilo poměrně dost věcí. Takže jsem se rozhodla, že se vám trochu pochlubím. Tedy minimálně s těma dvěma.

1) Výlet do Oxfordu
Ano! To je věc, ze které mám opravdu největší radost. v létě pojedu na čtrnáct dní do Oxfordu, kde se budu učit anglicky! Moc se těším, ale zároveň se malinko bojím. Tedy spíš hodně. Budu se totiž muset sama dopravit z Londýna do Oxfordu. Navíc to organizuje agentura, která do Anglie sváží lidi ze všech koutů světa a z celkového počtu lidí tam jezdí v průměru 2% čechů. Je mi jasné, že je to dobře, naučím se lépe mluvit, ale i tak z toho mám strach. Co když se prostě nedomluvím? Na druhou stranu si ale říkám, že si tam třeba najdu nějaké nové kamarády.


2) Nová brigáda
I tohle může udělat člověku radost! Já jsem totiž předtím pracovala jako hlídačka v dětském koutku. Měla jsem to tam moc ráda, ale byla to prostě hodně stresová práce. A neměla jsem tam chvilku klidu. Ale teď jsem sehnala něco lepšího! Pracuji jako prodavačka donutů! Vím, že se to jaksi neshoduje s mou PALEO dietou, ale když je nejím? Čemu to pak vadí? Hlavně se mi na tom líbí to, že tam sedím. Takže chci říci, že oproti koutku zde mám úplný klid! Na druhou stranu je to ale také zodpovědnost a já jsem z toho dost vyčerpaná.




Víte jak dlouho jsem psala tento článek? Dva dny. To proto, že na to prostě vůbec nemám čas. Ale všem svým pravidelným čtenářům slibuji, že od příštího týdne jsem zase zpět. Tedy alespoň doufám. Má nepřítomnost byla totiž také hodně podmíněna nefungující Wi-Fi, což už je doufám zažehnaný problém.

A co plánuji na dnešek? Dočtu knihu. To je asi tak všechno. Nojo, jsem prostě produktivní, že? Ale řekněte sami, divíte se mi?

A co vy a váš víkend?

Loučí se s vámi vaše usínající

You May Also Like

1 Comments

  1. Kajo to jsou ale opravdu uspechy, neni snadny se dokopak k tavyhlemu zarizovani :) Z ty tvoji Anglie mam taky hroznou radost! Uvidis, ze umis mluvit lepe nez si myslis, nove ludi potkas urcite a hlavne to bude skvela zkusenost! A neboj, z toho Londyna se tam dopravis v pohode, bude to brnkacka a se vsim si poradis!
    A prace je taky super, ale fakt si toho nakladas hodne. Muzes jit s nama zejtra oslavit carodejky, at se taky trochu pobavis :P
    Jinak muj vikend byl neskutecne bestialne skvelej! Mam to tetovani!! <3 zitra ukazu! :)

    OdpovědětVymazat